Internationella Handelshögskolan

Nu är jag nere i Jönköping, nyduschad, nyutpratad, ny i stan... För tillfället får jag bo hos Karin på hennes bäddsoffa ute i Huskvarna, vilket uppskattas enormt! För tyvärr får ju inte jag och Micke flytta in i vår trea förens 1a september. Förhoppningsvis kan vi flytta in under helgen och inte på tisdagen den 1a, men allt beror på killen som bodde där.

I fredags kom några av de bästa över till mig för att säga hej då... usch vad jag kommer sakna allihopa! Speciellt mina små töser som flyr sverige oh åker till landet som innehar de flesta på  topplistan av de dödligaste djuren på detta jordklot.  Vad ska ni göra där borta i 9 månader som ni inte kan göra här?? va? Bli uppäten av små maskar som tränger sig in i blodet eller stucken av brännmaneter? äh..  vad jag vill ha sagt är att ni kommer ha det grymt där borta och att det alltid finns en liten neger här borta som kommer se fram emot att läsa om alla äventyr ni ger er ut på. Assam och Råttan... vad gör ett år? Ni kommer ju tillbaka! :D

Jag har en låt. Jag har för första gången en låt med Muse. Förstår ni? Jag gör det knappt...

Imorgon halv 10 har jag upprop oh på kvällen är det tydligen ett cocktailparty som kl. 00.00 övergår till ett beachparty. Hur ska detta sluta? Kommer iaf träffa massa nya människor och en helt ny stad ska utforskas. Än så länge har jag bara blivit mött av vackra vyer. Kanske att man kommer till att trivas här. Men än så länge fattas det en del i staden.





I'll be there as soon as I can
but I'm busy mending broken pieces of the life I hade before
before you

You could be my unintended, choice to live my life extended
You could be the one...


Kommentarer
Postat av: linda

ÅH, vi kommer sakna dig också! Vi ska hålla dig uppdaterad med våra äventyr och passa oss för alla farligheter, vill ju helst komma hem levande igen! Hoppas du har det bra idag och träffar en massa roligt folk, ta det dock lugnt med spriten, du vet vad jag menar ;) haha! PUSSPUSS!!!!!

2009-08-17 @ 11:39:03
Postat av: BRODER

Fragan ar ju varfor du lankar till din blogg overallt, fast du inte har skrivit pa snart en manad ?

2009-10-07 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0