Halå duu !

Jag är nere i Göteborg, ute på Öckerö. Solen skiner för det mesta, men ibland tornar molen upp och det blir regn i ca 20 minuter. Sen sol igen. Kvavt är det också i luften, men varmt. Det är härligt. Det är Öckerö.

Farfar fyllde 82 år i Onsdags och då blev det kalas ute på lillevalevägen 47. Tror att bara under den dagen fick jag i mig så att det räckte med onyttigheter för minst 3 veckor fram. De vanliga dagarna hos farmor & farfar, får jag i mig onyttigheter så det bara räcker för ca 4 dagar. Men det är väl det privilegiet du har som mor/far-förälder antar jag.

Orkar inte skriva så mycket nu för jag ser fram emot en promenad i kvällssolen och ett långt samtal.

Bror åker hem imorrn för han ska semestra med frugan sin. Vi kanske ska åka på LISEBERG imorgon! Det ni! Vi hade en diskussion vid middagen för bror vill att vi stannar hemma en timme längre så han slipper vänta på stationen själv för länge, medans jag vill hänga vid grinden så jag är först när de öppnar. Först in - sist ut-principen kör jag på. Optimalt med karusellåkande!

Gå te feskekörkan nuu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0