Making Us All Forget


Om man låter korsa en lejonhane med en jaguarhona, får de avkomman Lejuar. Tvärtom, blir avkomman Jaguon. Hanarna blir sterila, men inte honorna... fast avel sker inte eftersom de är utrotningshotade. Liger är den vanligaste korsningen.


Och man kan dö av hicka, men då ska det vara tredjegradens hickning som resluterar i att du måste klippa av en nerv som retas vid hickning. Då kan andingen rubbas. Det läste jag i Forskning och Framsteg från 1987... förhoppningsvis är det lite annorlunda nu.




Det börjar närma sig... med stormsteg!

Just nu är det mycket som rör sig i mitt huvud; Skiva, hund, pluggeriet, boende, släkten, känslor... Bara en massa känslor. Börjar bli lite nervös inför att flytta till hösten, jag har inte ens någon aning om var jag hamnar. Nu tror jag att jag helst vill till Göteborg. Den staden är så mysig och då har jag nära till släkten och Öckerö också.. kanske familjen när de sen flyttar nån gång i framtiden. Tur att jag fortfarande är säker på vad jag vill studera till iaf.

Det är nog bäst att ta sommaren som den kommer. Jag står mitt i ett svart hål, men trevar inte efter väggarn. Stödet får hitta mig den här gången, om ett stöd ens finns. Frågorna får hitta mig, för jag kan inte både fokusera på frågor och svar. Många gånger har jag trott någonting, men sedan har tankarna hunnit ikapp mig och tvivlet som sakta börjar växa tar över tillslut, och lämnar mig åt att lämna någon.



I never cut to the chase; will I be someone to haunt
Dear, I could change you
But,  it's not something I want

I have felt mirth throttle my mind, but I fear for a past betray
Can you read my eyes?
I guess he could make me stay

Kommentarer
Postat av: Anonym

bildad du! :D

2009-07-09 @ 22:42:00
Postat av: luxan

bildad du! :D

2009-07-09 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0