MixDown

Igår var vi i studion i 15 timmar... Det var.. intensivt. Vi mixade alla låtar, lade akutstämmor och spelade in små ljudeffekter och småklipp. Mitt skratt är med som ett slags intro på en låt , Vendela hostar i ett break  och Emma säger plopp. Jag är pepp till skivsläppet !

Nu är jag även rätt trött... kom hem klockan 2, och somnade halv 3, ställde klockan på halv 9 men vaknade halv 8 istället. Som tur är ska vi bara gå igenom lite låtar idag sen har även jag helg! Då ska jag spendera lite tid med trädgårdsmästarn.

Läste i F&F att det finns en myrstam där alla myror är honor och befruktar sig själva. Tydligen är Y-kromosonen för svag för att överleva och jungfrufödsel är ett evolutionistiskt överlevnadssätt. De blommor som de "skördar" är också bara honor och befruktar också sig själva.. min första tanke var, undra om vi människor skulle kunna leva så. Men sen gick det ju över till: Vilket roligt liv de har... inte. Även om tjejer gnäller på killar, och killar gnäller på tjejer så skulle man inte leva utan varandra. Att bara ha sex med sig självt kan ju bli monotomt och tråkigt kan man väl tycka :P



Controlling my feelings for too long
Pushing ourselves to selfdestruction
Trying to please you for too long
Visions of greed your wallow

They make me ill
Visions of greed you wallow
They make screams your dreams
away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0