Varför??!

Jag blev så ledsen
Jag blev så arg
Jag blev så besviken
så vrång, så konservativ
och sur

Varför?

Varför förstöra något som var fulländat, komplett, totalt, fullkomligt och allt igenom snyggt? Jag förstår inte.. Jag söker svar överallt, runt omkring mig. Hos andra, på internet, i låtar, i tankarna. Men svaret kommer aldrig. Jag kommer stå vid en brant, aldrig vetandes om jag borde hoppa, om jag har skäl till det, eller om allt skulle visa sig vara en madrdröm eller ett jippo som kanske förändras i framtiden. Hoppas, hoppas, hoppas. Det här funkar inte. Mina känslor stryper mig..från överlycklig över att äntligen hittat något jag trivs med så oerhört mycket, till att skrika av ilska.
Ska jag avsluta allt? Ska jag strunta i det som drar mig varje gång att skriva och se..?

Absolut inte, såklart inte... men:

Vafaaaaan MUSE ! Vad har ni gjort?

http://muse.mu/

Saknaden är stor...


'll never let you go
If you promise not to fade away
Never fade away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0