2ans Växel

Jävla cykel.
Under 6 månader har jag haft punktering ca 4 gånger och 2 av dom har jag varit tvungen att köpa helt ny innerslang. Dessutom upptäckte jag efter sista lagningen att växeln inte fungerar... kul att cykla till högbo i tvåans växel? Nej, det är det inte! Som tur är har min gamla cykel världens bästa rull.. När jag var tillsammans med Johan kunde jag rulla ända från mitt hus till honom ute i Boänge. Eller.. det funkade en gång och då var det natt så jag kunde cykla mitt i vägen.
Nu kanske vissa tänker; ta bilen då? Men det går inte hur som helst i Familjen Blomberg + att cykla hör sommaren till.
Punkt.

Nu sitter jag på jobbet, tar en liten paus bland alla annonser och sponsorer. Det är mycket pillergöra för Herr Arbetsfördelare är så oorganiserad och extremt omständig, även om man ger förslag som kan underlätta arbetet, så vill han ha på ett visst sätt, och då är det bara att leverera. Mer tid blir det såklar, men det innebär mer pengar.

Ikväll ska jag vara med tjejerna - råttan och Assam. Vi ska ut till högbo och grilla, promenera, tydligen ska vi spana också och på min begäran spela frisbee, fast det vet dom inte om än. Nakenbad? Jo... det är inte omöjligt när det gäller oss tre.



Thus it was, when I thought
I better leave it now, I better ought
To really feel this time, what is right
And I don't want another intruder again, this night

Kommentarer
Postat av: stefan

Kanske för att du är sämst på att laga däck! :P du skulle ha lyssnat på mig från början..

2009-06-25 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0