Man Öppnar Munnen och Bara Lägger Den

Nu har musiken varit prio ett på senaste tid... Konsert på midsommardagen, studio i 10 timmar i söndags, rep både måndag och tisdag och på onsdag är det konsert. Det är fullt ös utan rast och utan ro. Eller på onsdag dag blir det lugnt, då ska jag bara ha det skönt och mysa.

Citat från i söndags: "Alltså, det där är ju bara en ton som man bara tar. Man typ bara öppnar munnen och lägger den" - mycket bra förklarat :P

På midsommarafton åkte jag och Pekka ut till Österfärnebo, inbjudna av ingen mindre än Kalle Balle. Vi tog med oss tårta, sånghäfte till snapsen och plockade blommor längs vägen och åkte ut till myggornas värld (inte för att jag märkte av dom så extremt mycket...). Hela kvällen blev väldigt lyckad med en glada snapsande pojkar och mycket dans.  Mest roligt var nog att få bugga ute i Koversta (där jag upptäckte att jag uppträtt två gånger :P ) bland en riktig mix av åldrar... var en kille som jag inte har en aning om vad han hette, men han bjöd upp mig och vi buggade rejält. Det var grymt kul! Men sen på nån efterfest träffa jag honom igen men då ville han minsann inte bugga, då hade han nog annat i tankar... men så mycket ointresserad som man kan bli, fortsatte jag att dansa med Pekka och annat folk till b.la Hit the Road Jack och Hoffmaestro.
 
I alla fall, många nya härliga människor  träffade jag och verkligen hoppas jag träffar igen.




Don't you look at me and think you got a chance
A tank-toped-muscle-boy can never show romance
Cause I will move along to the dance floor-bodies
And you can stay and watch like you with moves as I dance





 


Kommentarer
Postat av: luxan

ett av mina "seriösare" inlägg. vill bara jävlas med människor som bedriver dåliga bloggar och ändå tjänar pengar, ytliga människor och falskhet! :D

2009-06-24 @ 15:19:54
URL: http://sandvikensaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0